Jesteśmy studiem produkcji dźwięku i tworzymy dźwięki reklamowe mające za zadanie pomóc w odniesieniu sukcesu naszym klientom. Nasza praca jest naszą największą pasją, którą łączymy 23 letnim doswiadczeniem. Jeżeli chcesz zamówić reklamę radiową, szukasz odpowiedniego lektora do swojego projektu, chcesz udźwiękowić reklamę internetową, to trafiłeś najlepiej jak można. Studio produkcji dźwięków reklamowychReal Music Polska zaprasza.
Główną specjalnością naszego studia produkcji dźwięków jest tworzenie reklam radiowych. Produkujemy również radiowe jingle, reklamy dźwiękowe dla centrów handlowych oraz dźwięk dla systemów IVR.
Oferujemy udźwiękowienie reklam internetowych oraz telewizyjnych. Udźwiękawiamy także prezentacje multimedialne, gry komputerowe i strony www.
Posiadamy własny bank głosów lektorskich, dzięki czemu możesz zamówić u nas głos do swojego projektu.
Dzięki 23-letniemu doświadczeniu zapewniamy naszym klientom perfekcyjny efekt końcowy.
- Współpracujemy z najlepszymi głosami lektorskimi w kraju
- Dysponujemy szeroką bazą efektów dźwiękowych oraz umiejętnością ich tworzenia, co pozwala nam tworzyć również unikatowe produkcje
- Współpracujemy z najlepszymi światowymi bankami muzycznymi
- Komponujemy i produkujemy muzykę na zamówienie, dzięki czemu nasi klienci mają możliwość zakupu reklam wraz z prawami autorskimi.
Nasza kreatywność pozwala nam tworzyć perfekcyjne reklamy radiowe oraz dźwiękowe, dzięki czemu nasi klienci mogą być pewni, że ich kampanie reklamowe wyróżnią się na tle konkurencji.
Mamy bogate doświadczenie w branży i zawsze dążymy do doskonalenia naszych umiejętności, aby sprostać wymaganiom dynamicznego rynku. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom kompleksową i profesjonalną obsługę
Zaufaj naszemu doświadczeniu i pasji do tworzenia dźwięków reklamowych!
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszej ofercie i możliwościach współpracy. Razem możemy stworzyć dźwiękową oprawę, która wyróżni Twoją markę lub produkt i przyciągnie uwagę klientów.
Reklamy radiowe
Reklama radiowa z zaśpiewem. Real Music Polska
Reklama radiowa. Scenka, lektor damski i męski. Real Music Polska.
Reklama radiowa - standard, głos męski. Real Music Polska.
Reklama radiowa - standard, głos damski. Real Music Polska.
Reklama internetowa to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej. Aby skutecznie przyciągnąć uwagę klientów, nie wystarczy jedynie atrakcyjny obraz czy dobrze napisany tekst. Coraz większe znaczenie zyskuje udźwiękowienie – element, który potrafi znacąco wpłynąć na skuteczność przekazu i zaangażowanie odbiorców. Dźwięk w reklamie ma niezwykłą moc – nie tylko przyciąga uwagę, ale również buduje emocje, zapada w pamięć i wzmacnia przekaz wizualny. Reklama internetowa pozbawiona dźwięku jest jak film w starym, niemym kinie. Może się podobać, ale pozostawia widza z nieodpartym wrażeniem, że czegoś brakuje. Udźwiękowienie reklam internetowych to strategiczny element, który wpływa na odbiór i skuteczność całej kampanii. W świecie cyfrowych bodźców dźwięk może pełnić funkcję emocjonalnego przewodnika, pomagając odbiorcom lepiej zrozumieć intencje reklamy.
Jingiel radiowy, pisany w Polsce również jako dżingiel, od angielskiego słowa jingle, to krótki i łatwy do zapamiętania przerywnik dźwiękowy, który pełni rolę zarówno jako cezura oddzielająca poszczególne pozycje programu, ale także informacyjną i promocyjną. Najczęściej spotykany jest w programach radiowych i telewizyjnych. To bardzo istotny element strategii marketingowej, pomagający wyróżnić programy, reklamodawców i przyciągnąć uwagę słuchaczy i widzów. Nazwa dżingiel radiowy, lub jingiel radiowy, nawiązuje do pierwotnych czasów radia, które wykorzystywały dźwięk dzwoneczków (ang. jingle bells). To było najprostsze i najbardziej skuteczne rozwiązanie na tamte czasy. Współczesne dżingle to nie tylko melodyjki, ale również krótkie slogany, efekty dźwiękowe czy fragmenty muzyczne.
Czasy sztucznej inteligencji to okres rewolucji technologicznej. Skok ten nie jest jedynie ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Zmienia się nie tylko szybkość komputerów czy realizm grafiki, ale cały cyfrowy świat. Dotychczas sztuczna inteligencja nie wyróżniała się w dziedzinie muzyki, tworząc jedynie jej imitacje, pozbawione duszy. Zdecydowanie lepiej radzi sobie z grafiką, tekstem oraz filmami. Jednak naturalny dźwięk wciąż pozostaje poza jej zasięgiem. Niemniej jednak, jest coraz bliżej, a w świecie syntetycznych głosów dokonuje się rewolucja.