Array ( [0] => eBot ) Dźwięk do reklamy w internecie. Real Music Polska

Wiek XXI to wiek internetu. Dlaczego jest podstawą w dzisiejszym biznesie?

W zasadzie oprócz sprzedaży na typowym ryneczku warzywnym każdy biznes jest dzisiaj oparty w mniejszym lub większym stopniu o internet. Jeśli nie sprzedajemy w internecie, to się w nim reklamujemy. Nawet jeśli nie chodzi o reklamę, to na pewno nie ma w dzisiejszych czasach firmy, której poprzez internet nie możemy znaleźć. Ta dziedzina wciąż się rozwija i możemy się spodziewać jej dalszej ekspansji na wszelkie przejawy ludzkiego życia.

Dźwięk w Internecie. Pierwszy sekret brzmienia online
 

Potęga internetu, jego siła medialna głównie oparta jest na obrazie i piśmie. Dźwięk jest nieco mniej wykorzystywany, mnóstwo reklamowego przekazu odbywa się bez jego udziału. Dlaczego tak jest ?  Dlaczego dźwięk jest nie do końca wygodny w internecie ? 
Największym problemem dźwięku w internecie jest poziom jego głośności. Nie ma żadnego ustalonego stałego poziomu dla wszystkich dźwięków. Jest on niezwykle nierówny i przez to sprawia wiele trudności. Ciągle jesteśmy zmuszani do regulacji poziomu volume. Gdy przed chwilą słuchaliśmy ulubionej muzyki, za chwilę możemy spotkać reklamę o tak wysoko wysterownym poziomie, że od razu chcemy wyłączyć telefon. Raz coś jest za głośne, raz za ciche. To pierwszy zasadniczy problem. Dlatego tak wiele reklam w social mediach pozbawionych jest dźwięku. Zamówienie ścieżek audio do swojej reklamy internetowej u profesjonalisty jest jedynym właściwym wyjściem.

Dźwięk w Internecie. Drugi sekret brzmienia online

 

Następnym zagadnieniem jest pasmo dźwięku, czyli problem jego częstotliwości. Telefony i większość urządzeń multimedialnych ma odsłuch jedynie w paśmie wysokich i średnich tonów. Dokładnie głośniki tych urządzeń działają tylko w paśmie od 220Hz do 1000Hz. Czyli dokładnie w takim, w jakim mieści się ludzka mowa. To oznacza degradację wszystkich dźwięków basowych i nisko-średnio tonowych. Czyli w zasadzie słyszymy dominujący głos wokalisty lub lektora ale nie słyszymy połowy muzyki. Dlatego rzadko słuchamy muzyki na telefonie i dlatego kupujemy głośniki blutooth. Pasmo dźwieku to podstawa w przekazie reklamowym.

Dźwięk do reklamy w internecie czyli klucz do zwiększenia skuteczności

 

Dlaczego warto podłożyć dźwięk do reklamy video czy animacji? Reklama z profesjonalnym dźwiękiem zawsze bardziej zaatakuje, oczywiście w sensie pozytywnym Twojego konkretnego klienta. Reklama w internecie może zawierać napisy, ale jeśli odbiorca posłucha również treści w niej zawartej, jego uwaga zostanie zwrócona na reklamowany produkt sposób bardziej zdecydowany. Dźwięk przykuwa uwagę i rozszerza przekaz reklamowy. Dlatego warto o niego zadbać. Oczywiście, że musi być głośny, ale to już zadanie dla realizatora dźwięku, aby nie był zbyt nachalny. Również podkład dźwiękowy powinien być dobrze wysterowany, aby jak najwięcej muzyki przedostało się do świadomości odbiorcy. Wszystko to jest kwestią kuchni produkcji dźwięku, której tu nie będziemy zdradzać. Na wszystko jest sposób, ale te sposoby znają i wymyślają ludzie, którzy w świecie dźwięku po prostu się urodzili. Czytając ten blog, wiesz, ze to właśnie jest to miejsce.