Array ( [0] => eBot ) O dźwięku, reklamie i mediach – BLOG Real Music Polska  

Artykuły i porady - reklama audio

Poniżej zamieszczamy listę artykułów i porad związanych z tworzeniem reklam radiowych i reklam audio a także udźwiękowieniem reklam.

 
blog/reklama-audio.jpg

Wiek XXI to wiek internetu. Dlaczego jest podstawą w dzisiejszym biznesie?

W zasadzie oprócz sprzedaży na typowym ryneczku warzywnym każdy biznes jest dzisiaj oparty w mniejszym lub większym stopniu o internet. Jeśli nie sprzedajemy w internecie, to się w nim reklamujemy. Nawet jeśli nie chodzi o reklamę, to na pewno nie ma w dzisiejszych czasach firmy, której poprzez internet nie możemy znaleźć. Ta dziedzina wciąż się rozwija i możemy się spodziewać jej dalszej ekspansji na wszelkie przejawy ludzkiego życia.

Więcej
dzwiek-media-reklama.jpg

Dźwięk w mediach. Świat twórców reklam radiowych i internetowych.

Dźwięk w mediach ma wielką moc. Jego znaczenie nie ogranicza się jedynie do dodatkowej warstwy informacji, ale także do budowania emocji, atmosfery i angażowania odbiorców. Poprzez dźwięk, np. twórcy gier komputerowych, twórcy reklam internetowych, a zwłaszcza twórcy reklam radiowych (gdzie jest jedynym budulcem), mogą tworzyć bardzo skuteczne i satysfakcjonujące produkty dla swoich klientów. Jednak ważne jest, aby pamiętać o odpowiedzialnym podejściu do dźwięku. Najbardziej niewygodnym dla niego miejscem w mediach, gdzie się znajduje, jest internet.
 

Więcej
dzwiek-reklama-radio.jpg

Wpływ dźwięku dobrej jakości na przekaz reklamy radiowej

Reklama radiowa to potężne narzędzie marketingowe, które może trafić do szerokiego grona słuchaczy. Kluczem do skutecznej reklamy radiowej jest nie tylko treść i koncepcja reklamy, ale również jakość dźwięku. W artykule tym omówimy, dlaczego dobra jakość dźwięku ma znaczenie dla przekazu reklamowego i jak wpływa na odbiór słuchaczy.
 

Więcej
udzwiekowienie-reklam-internet.jpg

Co to jest udźwiękowienie reklam?

Udźwiękowienie reklam to złożony proces tworzenia doskonałego dźwiękowego tła dla produkcji reklamowych. Składa się z nagrania dialogów aktorskich, synchronicznych i asynchronicznych efektów dźwiękowych, takich jak szumy czy gwar, a także muzyki oraz ciszy. Jest to niezmiernie istotny etap produkcji, który wpływa na ostateczny odbiór komercyjnego przekazu. Wszystko zależy od starannej integracji dźwięku i obrazu. Jakie są kluczowe aspekty udźwiękowienia w reklamach wizualnych? Przeczytaj poniższy artykuł. Nie zawiera on kompletnego kompendium wiedzy na ten temat.
Aby dogłębnie poznać temat, musisz być na bieżąco z naszymi artykułami na blogu.

Więcej
synchronizacja-dzwiek-obraz.jpg

Synchronizacja dźwięku i obrazu. Kluczowy element w udźwiękowieniu reklam

Synchronizacja to słowo pochodzące od starogreckiego synchronos  co oznacza "równoczesny". Jest to koordynacja pewnych procesów, dążenie do ich  równoległego przebiegu skoordynowanego w czasie. lub do jednoczesnego ich zakończenia. Pojęcie synchronizacji występuje w wielu dziedzinach, Oprócz fizyki, informatyki, elektroniki, telekomunikacji oraz robotyce, również w multimediach i muzyce. W multimediach synchronizacja występuje np. w reklamach audiowizualnych. Zaliczają się do nich filmy oraz animacje. To niezwykle modna ostatnio forma autopromocji. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach zdominowanych przez internet. <br />

Więcej